Klachten
heeft u een klacht?
Wij proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij vinden het fijn als de patiënt zich goed geholpen voelt en tevreden de deur uit gaat.
Desondanks kan het voorkomen dat u zich niet gehoord voelt of een klacht heeft. Als u een klacht heeft over een medewerker, dan kunt u dit bij ons aangeven. U kunt uw klacht ook indienen via ons klachtenformulier. Als u een klacht heeft over onze organisatie dan kunt u dat ook aangeven op dit formulier. Ook kunt u ons ook een email sturen, zie contact.
procedure
Als u het klachtenformulier bij ons inlevert of via de mail opstuurt, dan nemen wij uw klacht in behandeling. Wij zullen overleggen met u wat de beste manier is om uw klacht te bespreken of op te lossen. Het kan zijn dat er een persoonlijk gesprek gepland word, telefonisch of via de mail of post een antwoord op uw klacht wordt gegeven. Wij hanteren een termijn van maximaal 6 weken om u een antwoord te geven op uw klacht.
SKGE
Wij zijn aangesloten bij de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg. Komen we er via bovenstaande procedure niet uit, dan kan een onafhankelijke klachtenfunctionaris van de SKGE optreden als bemiddelaar. Zie: https://www.skge.nl/patienten